top of page

Football Marketing Meeting

Football Marketing Meeting
Football Marketing Meeting

Datum & locatie

25 mei 2024, 14:30 – 22:15

Mechelen, Kleine Nieuwedijkstraat 53, 2800 Mechelen, België

Over het evenement

Locatie: AFAS Stadion K.V. Mechelen (ingang via tribune 1 & de business ingang)

Parking: Grote Nieuwedijkstraat 313, 2800 Mechelen

Moderator: Tieneke Van de Velde

Business event

  • 14u30: Ontvangst met Prosecco-receptie & snacks gecreëerd door de chef van Atelier-V
  • 15u30: Start van het event
  • 15u45: Keynote speeches van o.a. Prof. dr. Wim Lagae, Thomas Burssens & Wim Mathues
  • 17u15: Koffiepauze & verfrissingen 
  • 17u45: Panelgesprek over "de meerwaarde & het verkwisten van geld in football marketing & sponsoring"  

Diner

  • 18u30: Opening van de networking afterparty met wijnen, pils, desserts, koffie en uiteraard een buffet van Belgische klassiekers:        

Gentse waterzooi van kabeljauw & Zeebrugse garnalen,

Karbonade van Belgische witblauw, krielaardappel & Grimbergen Triple,

Belgische asperges op Vlaamse wijze & aardappelmousseline.

Match

  • 20u30: Beleef de Europe play-offs wedstrijd tussen K.V. Mechelen & Standard de Liège

Deel dit evenement

 

Keynote speakers & panelleden

Prof. dr. Wim Lagae_Keynote Speaker_FMM (website).png

 

Prof. dr. Wim Lagae

Hoogleraar Sportmarketing aan de KU Leuven

En gastdocent in de Expert Class Cycling Management aan Vrije Universiteit Brussel.

Deze gepassioneerde economist is al drie decennia bezig met het ontleden en analyseren van de sportmarketing in binnen en buitenland.

Het wordt een uiteenzetting waarin business en sponsoring samen in de spits van het voetbal staan!

Wim Mathues

Country Director Benelux & SVP bij Wasserman Agency

Een bedreven (sport)marketing & digital commerce expert, zowel aan merk- als agency zijde.

Wim werkte de laatste 14 jaar voor o.a. Coca-Cola, GfK, Entain Group (bwin/Ladbrokes), Decathlon Sports Marketplace,

en leidt momenteel het Benelux-team van het toonaangevende sport- & entertainmentmarketing agency Wasserman.

 

En tot slot is hij ook voormalig jurylid van de European Sponsorship Awards in Londen, en gastdocent marketing aan o.a. KU Leuven, UCLL en KdG Hogeschool.

Een brok aan ervaring in sportmarketing!

Tom Guetens_BX Brussels.jpg

Tom Guetens

Head of Sponsoring, Brand Activation & Retail Communication @ Telenet

Een ervaren professional in de sport business, met een stevige achtergrond in sportsponsoring binnen bedrijven als BNP Paribas Fortis en Telenet.

 

Met expertise in het opbouwen van sterke relaties en het identificeren van groeikansen, heeft hij een passie voor het creëren van waarde en het stimuleren van zakelijk succes in de sport & vooral het voetbal.

Thomas Burssens

Co-Founder SportPlus Media

En commercieel brein van o.a. atleten zoals Remco Evenepoel, Simon Mignolet, Maarten Vandevoordt, Philippe Clement, ... en merken zoals RedBull, Krefel, Lotus Bakeries, Adidas, Bell & Ross, 6D Sports Nutrition en RVE Compression.

Thomas neemt je tijdens deze Football Marketing Meeting mee naar de wereld van digital marketing & partnerships tussen voetbalsters, voetballers, clubs en merken.

Thomas Burssens_Keynote Speaker_FMM (website).png
bottom of page