Sportleaders Fiets-, Racket-, Berg-, Ski- en Watersport Decathlon Lochristi
At Decathlon, the game is on!
Ben je gebeten door de fietsmicrobe of heb je een enorme passie voor de racket-, berg-, ski- en watersport?
Check dan zeker deze 4 vacatures en werk samen met Decathlon Lochristi aan de verdere professionalisering van deze sporten.
Check de vacatures
Sportleaders Fiets-, Racket-, Berg-, Ski- en Watersport Decathlon Lochristi
At Decathlon, the game is on!
Ben je gebeten door de fietsmicrobe of heb je een enorme passie voor de racket-, berg-, ski- en watersport?
Check dan zeker deze 4 vacatures en werk samen met Decathlon Lochristi aan de verdere professionalisering van deze sporten.
Check de vacatures
Sportleaders Fiets-, Racket-, Berg-, Ski- en Watersport Decathlon Lochristi
At Decathlon, the game is on!
Ben je gebeten door de fietsmicrobe of heb je een enorme passie voor de racket-, berg-, ski- en watersport?
Check dan zeker deze 4 vacatures en werk samen met Decathlon Lochristi aan de verdere professionalisering van deze sporten.
Check de vacatures
Sportcareers is een Community-platform waar sportorganisaties en sportprofessionals elkaar ontmoeten en inspireren om nieuwe werknemers aan te trekken in hun sportorganisatie of om een nieuwe professionele uitdaging aan te gaan bij een sportorganisatie.
Sportcareers draagt Crowdfunding mee in haar hart. Naast ons unieke Sportcorwdfunding-platform, zijn al onze lidmaatschappen, samenwerkingen en partnerships gebaseerd op crowdfunding. Iedere organisatie of lid sluit zich aan bij onze community door een vrije bijdrage te doen. Meer informatie over dit concept bezorgen we jou graag persoonlijk wanneer je een aanvraag doet om een sportvacature online te plaatsen of lid te worden van 1 van onze sportcommunity's.
Sportcareers is een niet-erkend crowdfunding platform. Ons crowdfunding-concept is enkel en alleen gebaseerd op vrije giften. In ruil voor deze vrije giften worden jou exclusieve diensten of producten ter beschikking gesteld.
Tom Houtgraaf, Coördinator Digital Marketing, Merchandising & Community Team Jumbo Visma
“Van de zwakste schakel in het peloton naar winst in de Tour de France”
Het einde van het succesvolle Rabobank verhaal was in 2013 het begin van het huidige succes. Van de geboorte van het
Team Blanco, naar Belkin, Lotto Jumbo en het huidige Team Jumbo Visma.
Team Blanco was in 2013 het “lelijke eendje” in het wielerpeloton, met 0 overwinningen achter hun naam …
Hun doel sinds 2013? De gele trui in de Tour de France winnen. Hun doel nu? Memorabele sportgeschiedenis schrijven, samen met het hele team (renners, schaatsers, coaches, mecaniciens, etc.)
Vandaag stellen ze zich luidop de vraag: “op welke manier kan Team Jumbo-Visma het beoogde doel (het samen schrijven van sportgeschiedenis) bereiken en levend houden in de organisatie? Het antwoord: door hun Blanco koers te varen.
o Lef tonen
o Om elkaar geven
o Een slimme en vooruitstrevende ploeg zijn
o Het maximale uit zichzelf en elkaar halen
o Eerlijk en oprecht zijn
o Roots to rise
Frank Glorieux, CEO “The Lead Out cycling ccademy”
"Investeren in jeugdopleiding kost bakken vol geld, maar is oh zo nodig en oh zo mooi!"
Trekken en sleuren aan kop van “The Lead Out cycling adademy”. Een zeer goed gestructureerd Development Team waar het ontwikkelen van jongeren centraal staat, zowel sportief als op menselijk vlak.
Zie je hen in een rood, groen of roze shirt rondrijden? Daar zit een gedachten achter. Rood voor plezier & ontwikkeling, groen voor performance en roze voor de dames. Heb je talent om wielrenner te worden? Dan groei je door naar
het performance deel. Heb je niet zo veel talent, maar geniet je wel enorm van het fietsen? Dan heb je heel jouw jeugd positief & gezond doorgemaakt, en een hoop vrienden overgehouden!
The Lead Out cycling academy wil geen hobbyclub zijn, maar wel een club met een professionele structuur waarin samenwerken met andere clubs & teams centraal staat.
Btw: wist je dat The Lead Out cycling academy 148 jongeren op de fiets brengt?
Sander Kolsloot, co-owner Cycling Destination & owner Ganna Cycling Connection:
"De kracht van cycling & destination marketing is niet te onderschatten"
Kopman in cycling destination marketing, enorm gepassioneerd en vooral geboren en getogen in de sfeer van “de koers”.
Zo kan je Sander het best omschrijven.
Merken & bestemmingen helpen om mensen te bereiken, met fietsen als centrale punt. Maar hoe?
Mensen inspireren om meer te gaan fietsen, en dit via een plan met 4 pijlers: strategie, destination marketing, content & consultancy.
Wat is Destination Marketing dan precies?
Een marketing aanpak waarbij een specifieke locatie & de voordelen ervan worden gepromoot, met de fiets als
centrale punt. Het doel is om de bekendheid van de bestemming bij de consument te vergroten en resultaten te boeken in brand awareness, economic impact, social impact & hosting big events.